Boooooring..

Jag är väldigt uttråkad. Och sure det är fredagskväll och då ska man väl ha roligt osv,  men seriöst, det har varit ett helt jullov! Jag vill gå i skolan igen, börja plugga. Helt sjukt? :S Jag vill ha något att göra! Visst, man kan ju typ..umgås med sina kompisar, men kanske lite sent att komma på det klockan halv elva på kvällen?

Imorgon ska jag iallafall spela innebandy, match mot Västerlöfsta. Vi har vunnit mot dom några gånger så det ska nog gå bra. Vi kanske inte vinner men man ser det ju alltid som en chans att få spela lite extra innebandy och träna på att spela match.

http://www.neubauten.net/lyric-sv.php?12305(te)_nacht.txt Deras texter är riktigt söta!

Blööh, nu ska jag väl tråka vidare. Ska se ifall det finns någon kladdkaka kvar där nere :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Att ha tråkigt är verkligen tråkigt eller hur? :P Man vill liksom...klättra upp på taket och skrika ut hur tråkigt man har det

2007-01-13 @ 09:53:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0