YES

Imorse vaknade jag vid nio. Det är bra för då kommer jag kunna sova ikväll. Det är bra..

Idag ska jag försöka hinna med en hel del; Städa lite, färga håret på Josefine och så ska hon färga mitt hår. Jag ska göra klart engelska 26. Han sa att vi fick skriva ett halvt a4 om vad vi ville, bara för att han skulle kolla oss grammatiskt. Enkelt, tycks det men jag lider av stark beslutsångest, vare sig det gäller en tröja att köpa eller uppsats att skriva. Iallafall så ska jag även analysera en låt också, så det får jag börja med. Bruce Springsteen är bra skit!

Jag börjar bli förkyld..som vanligt, blir aldrig av med förkylningen riktigt. Irriterande!

Den här veckan ska vi ha temavecka. Typ, om hur kvinnans roll i samhället varit de senaste århundradet (?). Iallafall så tycker jag att man under samma vecka ska titta hur mannens roll i samhället varit under samma tid. Delar man upp det så att man har olika veckor för de olika könen är det klart att segrationen (stavning?) blir större! Kan man inte bara ha en vecka där man liksom undersöker både kvinnan och mannens roll i samhället, för att sedan dra slutsatser därifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0