Wake up

Haha vilken rolig dröm jag hade. Jadu, folk sprang runt i konstiga kläder och jag sprang runt i långkalsonger och vart utkörd från musiklektionen, jag blev hånad och folk trodde att jag var tillsammans med en typ..4-årig tjej? Och då vart jag såklart lite sur och tänkte gå och klå upp denna människa och då sprang han som tusan så alla, inklusive hans kompisar skrattade åt honom..

..och jag kände typ alla människor i drömmen.

Sen var vi i falun också, och lärarna diskuterade om jag var en fjäskis eller inte. Haha! Sick dröm, somsagt.

Jaha, halsen värker på och har sig.. telefonen ringde en miljon gånger imorse, men jag orkade inte gå upp och svara. Den ringde kanske fem gånger, det är riktigt jobbigt! Jag vill ju sooova. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0