Tråkig fredagskväll

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Två stycken..hemnycklar och en cykelnyckel till en cykel jag aldrig använder.
Vilken svordom använder du mest: De klassiska; Fan och jävlar
Äger du en iPod: Nupp, kör på gammal hederlig mp3 jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.30
Hur många resväskor äger du: Snor min käre mors när jag ska ut och resa.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej, det verkar ju ganska dumt.
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Maxi eller Coop Forum eller det är olika..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jupp
Har några av dina vänner barn: Vad räknas som vän då? :P Jag tror inte det ..
Har någon någonsin kallat dig lat: Säkerligen.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Just nu för stunden ligger en Pearl Jam jag lyssnade på tidigare idag, men CDspelaren är avstängd och jag lyssnar på musik från datorn just nu..
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig mjölk, fast lättmjölk annars blir min mage icke glad.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Hmm, det tror jag inte...eller kanske.
Vad åt du till middag: Tacos x)
Använder du huvtröjor: Jupp, hela tiden, speciellt nu när det är så kallt.
Kan du vissla: Jupp
Vem var den sista som ringde dig: Amanda
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Såna med fart i.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Säkerligen.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0171
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, tittar på en hel del tecknat nu också, eller iallafall animerat. Animerade filmer är bra, väldigt bra!
Hur många syskon har du: Två stycken.
Är du blyg inför det motsatta könet: Är nog lika blyg inför båda könen.
När flög du senast: Förra sommaren ner till Tyskland.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: Fem stycken.
Läser du för skojs skull: Jadå. Inte så ofta som jag kanske skulle vilja men ibland.
Pratar du några andra språk: Jag pratar engelska och franska men inte särskilt bra :P Eller engelska pratar jag väl okej men inte franska.
Diskar du din egen disk: Diskmaskin är en bra uppfinning.
Har du gråtit offentligt: Jupp
Har du en stationär dator eller en laptop: Stationär. Ska väl köpa en laptop..nångång.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja, så ofta som möjligt iallafall. Man lär sig av nästan allt och det är himla intressant att lära sig nya saker.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Det spelar ingen roll.
Kan du kasta macka: Jupp, eller ibland. Om jag anstränger mig och har en bra sten ^^
Har du någonsin varit på Jamaica: nej tyvärr.
Vad har du med dig in på bion: En hel massa saker.
Vilket instrument spelar du?: Näsflöjt, bongotrummor och uckulele...eller inte. Lirar väl lite elgitarr för mig själv.
Gillar du att flyga flygplan: Kan inte säga att jag gillar själva flygplansfärden men jag älskar att resa.
När sov du senast på golvet: Det var nog längesen jag sov på golvet, jag brukar sova på en madrass på golvet isåfall.
Gillar du din boende situation: Man ska inte klaga. Men jag längtar efter att flytta till en etta i Uppsala.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Med lite kaffe och allmän energi funkar jag minsann hur lite jag än sovit, men nåja, åtminstonde 4 timmar måste jag sova.
Äter du frukost dagligen: Jupp
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej verkligen inte.
Vilken är din favoritfrukt: Mango fast äpplen är praktiskare.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Femton år gammal..fan snart pensionär ju.
Tror du på liv på andra planeter: Ja.. inte i alienform men något sorts liv finns det nog.
Tror du att Gud är man eller kvinna: Ingetdera.
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Ingen aning.
Gillar du senap: Nej, eller det var faktiskt väldigt längesen jag smakade det så jag vet inte riktigt? Haha.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Självklart!
Sover du på sida, mage eller rygg: Jag vet inte, alltihop tror jag.
Tycker du om att krama folk: Inte så värst.
Skulle du säga att du är trendig: Bryr mig inte
Äger du en digitalkamera: Nej, den är i min systers ägo men jag brukar sno med mig den så ofta jag kan, haha.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Jag var iallafall kär i Luke Skywalker när jag var mindre.. x)
Tycker du att du är attraktiv: Utseendemässigt - oftast inte.. annars - oftast inte heller. Haha, jag vet inte. Jag antar att jag inte är helt slö i huvudet iallafall fast min humor kanske inte alltid uppskattas. Aja.
Vad är du allergisk mot: Laktos ibland.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, då skulle jag inte äta det. Men jag tycker verkligen att förhållandena på slakterierna skulle vara bättre.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Ingen aning. Sådant bestämmer man inte själv tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0