Tisdag

Idag har det inte hänt mycket..ovanligt, va? Fortfarande sjuk ju, tråkigt.

Men jag har iallafall städat lite och rensat ut kökslådorna och torkat ur dom. Nu låter jag verkligen som en gammal hemmafru, haha.

Har utforskat datorn lite också, massa gammal musik. Lite nostalgiskt sådär! Och så spelat, det låter riktigt bra ju.

Hmm, nu har jag iallafall lite att göra i veckan. Imorgon ska jag till stallet, torsdag ska jag förhoppningsvis träna om jag slutar hosta så förbannat, på fredag ska jag vara hundvakt och på lördag ska jag och Elin förhoppningsvis till Västerås. Sen vigs väl söndagen åt att plugga, det passar mig bra. Har massa engelska, svenska och matte att göra. Kul! Tss.

Kommentarer
Postat av: Malisa

Nu missade du fotodagen igen

2007-02-20 @ 22:42:57
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0