Sweet sunday

Jag har inte gjort något vettigt alls på hela helgen och imorse när jag vaknade var jag sjuk, härligt. Den jäkla förkylningen verkar inte vilja släppa.

Jag har inte nått något mål, jag har inte börjat plugga. Men jag har planerat lite, planering är verkligen min grej. Det känns skönt att ha saker uppstyrt. Om jag bara når målen jag satt upp vecka 10 kommer jag kunna ta det lugnt i skolan sen. Men i matten ska jag göra typ..tre steg. Woho, på en vecka, he he he. Öh.

Hittade en ny låt med Violent Femmes, det finns massor som jag inte hört men de finns inte att få tag på, jobbigt. Jag SKA köpa skivorna, men just nu är jag luspank. Ska köpa två stycken + musikDVD om jag har några pengar kvar sen, ska ju åka någonstans och köpa en munkjacka.

Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0