Sportlovs-göra.

Idag när jag precis knallat hem från skolan skrev jag en lista över de målen och sakerna jag ska nå upp till under sportlovet. Endel är enbart löjliga och endel är alldeles för personliga för att skriva ut här men ni ska få se endel iallafall (fast ingen läser detta men jag kan ju skriva till  mig själv, haha):


Bli helt klar med engelska 26.
Har skrivit den lilla uppsatsen och analyserat låten men ska väl finslipa lite..
Bli helt klar med engelska 27. Jag vet knappt vad man ska göra så jag får jobba rätt mycket med det antar jag..
Lära mig att ta för mig. Ja, jag är ju inte direkt känd för att vara den personen som snackar mest och högst hela tiden :P Hehe.
Bli helt klar med svenska 34. Det är nog inte så svårt, ska reflektera kring könsfördelningen på nobelpristagare under 1900-talet, mansdominernad var listan självklart. Sen ska jag nominera lite böcker till valfritt litteraturpris.
Göra hela diagnosen på matte 25. Ligger efter X antal veckor i min planering inom matten så jag behöver verkligen ta mig i kragen och sätta igång.
Köpa en munjacka/tjocktröja/whatever man vill kalla det. Ja, kommentarer känns väl överflödiga? Äh, jag gillar inte att shoppa men jag får väl åka till någon stad som är större än Enköping iallafall och köpa mig en tjocktröja eftersom jag har en svart som är trasig och en grön som är..hel. Ehh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0