Silence is sexy

Grymt bra låt. Einstürzende Neubauten - Silence is sexy.

Einstürzende Neubauten är i överlag så jäkla balla.

Dagen bestod ungefär av en massa olika. Jag mådde illa som en gris i perioder och trodde att jag skulle spy på Viktors skor. Malisa halkade påväg över övergångsstället och det var verkligen nära-döden-upplevelse. Bilen fick tvärbromsa men vi hann över iallafall. Inte med särskilt stor marginal men ändå! Hjärtat..hoppade.

Phish - instrumentalt och bra. Musiktips i massor i denna blogg, och då måste jag ju självklart nämna Violent Femmes eftersom de är typ det bästa jäkla bandet som finns, japp.

Oysterhead och Primus -- ooh vilken känsla. Haha, nej nu ska jag sluta.

Imorgon åker iallafall jag (och elin såklart) hem till Elin. Vi ska

1. Spela (instrument, fast vi kanske spelar spel eller fotboll eller rugby också)
2. Lära oss all matte på 25. (Per var söt och hade fixat massa grejs och så kunde vi det inte. Lite dåligt samvete där.)
3. Göra engelska 26.
4. Öh, ja massa mer.

Idag frågade en lagom retard tjej i min klass ifall jag ville vara kille :D Haha, jag tar det som en komplimang..killar som är så snygga :P




Fast du är äcklig.. Fast du är ju ingen kille, så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0