Organisera

Den här bloggen blir totalt ointressant men jag måste bara skriva ner lite saker som jag känner att jag vill få ordning på..kanske borde börja med post-it lappar som Ida? Nää, känns bättre att skriva ner det här där jag vet att det är sparat.

I helgen måste jag göra klart engelska steg 26, eller jag är väl nästan klar men liksom finslipa och slå upp endel ord typ..
Måste öva in fraserna på franska steg 18 också! Det är väldigt viktigt, har skjutit upp det alltför länge.

Nästa vecka har vi Corneliusprojektet som egentligen heter Comeniusprojektet (?). Jag tycker att segretionen blir större ifall man delar upp det så himla mycket men jag antar att det är bra ändå.. fast liksom; vi VET ju att kvinnorna hade det dåligt förr i tiden.. Aja, man får göra det till det bästa.
Under veckan ska jag också försöka bli klar med matte steg 25 om jag nu lyckas och Viktor skulle be snällt om att vi fick redovisa engelskan också och det vore ju lite skönt.

Sen är det sportlov, måste till Stockholm och handla kläder! Blir väl typ.. en t-shirt iallafall och en tjocktröja måste jag köpa också! Sen hittar jag säkert något annat roligt eller så..

Tillbaka till skolan, Project Runway xD Ska sy kläder, kulkul. Fast vi har dock ingen modell, vi frågade Per men aldrig i helvetet ville han vara det, höhöhöhöhö.

Sen vecka tio måste jag försöka redovisa massa franska och matte och dessutom är det NO-prov om massa atomer och joner och det är SÅ TRÅKIGT plus att jag inte kan ett skit.

Sådär, nu känns det lite mer organiserat i min hjärna. Skönt!


Kommentarer
Postat av: mona

haha ett tips, Per är lättvingad, säg att det är hans skyldighet som en god handledare...

2007-02-10 @ 14:43:06
URL: http://entystgrimage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0