NP

Jaha nu har jag ridit lektion och det gick väl...sådär. Fick rida Joppe och det var längesen, men han är verkligen speciell på ett mycket bra sett. (stavas det med e eller ä? :S osäker) Vi skulle självklart sitta ner i traven hela tiden och det är inte roligt , nej usch. Inte för att det känns som jag ska ramla av eller så, nej jag känner mig säker man jag studsar som en jävla vante ibland.. eller det gjorde jag inte ens, men jag typ tappade stigbyglarna och det kändes allmänt..olustigt. Men han har mjuk galopp och han var väldigt arbetsvillig, när jag tänker efter är Simson raka motsatsen till Joppe. Men jag gillar båda, på olika sätt liksom. (nu kom det där e eller ä i sätt in igen?!)

Imorgon har vi tre timmar prov och det är inget jag ser fram emot. Jag antar att jag kommer få värsta blackout eller något och inte hitta på något att skriva om.. skulle vara typiskt mig.
Vi hade första delen i svenskan i..går tror jag. Ja, det var det nog. Det gick ganska bra tror jag, fast jag vet inte riktigt om jag får VG eller MVG, oj nu hoppas jag för mycket, tänk så får jag bara G nudå? :P Men jag använde inte så mycket egna tankar och formulerade säkert en massa konstigt, sen skulle man "para ihop" två personer från olika texter och då valde jag "vännen" i Skrattande faror och "farfar" i "Att fiska med morfar" och motiveringen löd typ;

"Vännen påstod utan tvekan att han skulle döda ödlan bara för att den "skrattade" och det är ju ganska fascistiskt och han växer säkert upp och blir en tjurig gammal gubbe precis som farfar."

Hahahaha, hoppas att Per och Kristina som ska rätta (?) har lite humor.

Resten av niorna var ute och lekte i Pilotbacken idag. Jag njöt av att gå runt i skitigt hår, pyjamas och sockor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0