Nationella prov, del två idag..

Nationella provet gick bra, tror jag. Jag skrev väl två-tre a4 tror jag om sanning och lögner. Jag hoppas på ett VG, eller självklart hoppas jag på ett MVG men inget av nationella proven har kännts som MVG-arbeten, kanske för att de var för enkla kanske för att jag är typ..orklös. Finns det ett ord som heter så?

Därför passar det perfekt med helg nu. Imorgon ska jag städa eller något för att tjäna ihop 50 spänn till nån snubbe som ska starta skola i Indien..hur mycket som går rätt ner i hans ficka kan ju dock diskuteras, hm! Men det ska bli väldigt skönt, mamma är hemma imorgon och det är skönt på ett sett eftersom det var längesen jag liksom..såg henne på riktigt, men jag vill kunna spela min kära musik och det uppskattar hon inte så mycket kanske.
Lördag och söndag vigs åt vila och lite plugg. Måste verkligen bli klar med engelskan och franskan, det är det jag verkligen ska prioritera denna helg.

Tycker lite småsynd om alla lärare som ska åka till Tyresö imorgon och göra lite olika saker.. tåget går 7:10 :( Då har jag nästan precis stigit upp i vanliga fall liksom - fast imorgon kommer jag sova till typ 9-10! Skönt!
Fast dom får göra mycket roliga saker måste jag säga, den där föreläsningen om våld skulle faktiskt vara riktigt intressant och dessutom får man ju tydligen gratis fika, HAHA.

På tal om mat så åt jag så jäkla mycket på nationella provet (godis, vindruvor och hallon) att jag var mätt hela dagen. Vid ett gick vi dock och åt med Per och vi har nog aldrig konverserat så mycket vid lunchen..



När man gör saker man själv tyckte var roligt och bra för sig själv känns det ju allmänt väldigt bra, men när man får liksom bekräftelse känns allt ännu lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0