My own Joel Madden

Haha idag såg jag på ett program på MTV, det hette nått i stil med "My own blabla" och idag handlade det tydligen om en tjej som ville ha en alldeles egen Joel Madden. Fan vad jag störde mig på hela programidén. X antal killar fick ställa sig och lyda tjejens order, och så skulle hon avgöra vem som platsade bäst som Joel Madden. Haha, jag menar seriöst!? Vilken bullshit, jag blir så äcklad. Vad folk gör bara för att..jag vet inte, få vara med i TV?

Och den där tjejen var sådär jobbig. Pratade jobbigt, satt med läpparna sådär jobbigt, hade alldeles för mycket rosa läppglans och smink i hela fejjan.

Jag blir så irriterad på såntdärnt, utseéndefixering till 110% och en massa dryga människor som inte har något vett i skallen.
Ja, MTV är inte direkt min favoritkanal. Tacka vet jag tvåan!

Kommentarer
Postat av: Jeno

Mtv är bäst men my own är... konstigt.

2007-02-24 @ 12:57:16
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0