Måndag

Jag tittade nyss på The Crow, den är så fin på något sätt. Och hela historien kring filmen, om Brandon Lee och såntdärnt är så sorglig.
Jag försökte hitta var de spelade Color me once, men jag hörde inte sången nånstans? Så dålig hörsel har jag väl inte...eller?

Jag har cirka 75 timmar musik på min dator, och jag skäms nästan för att säga det haha. Det är ganska lite, folk brukar ha musik som räcker i 30 dagar och min musik räcker bara några dygn. Men jag jobbar på det, jag vill ju ha musiken för att jag tycker om den och inte bara för att man måste ha mycket musik, liksom.

Inatt var jag rädd, det kändes som jag skulle kvävas för att min hals var så igensvullen. Jag vet inte om det är bättre eller sämre nu.

Nu ska jag reflektera kring listan över nobelpristagare i litteratur på 1900-talet, mansdominerad ofcourse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0