Lista..igen.

Snodde dessa listor från Ida! Varför är det så kul att fylla i sånahär egentligen?

Totalt onödig-listan

En (o)vana som är helt onödig att veta om men som jag ändå vill dela med mig av: När jag åker bil måste jag alltid reagera när bilen är emellan två lykstolpar, det är jätteirriterande när jag sitter där och typ..rycker till varje gång!
En helt onödig grej som jag samlar/har samlat på: Sudd! Och jag hade inte hjärta att använda alla sudden jag hade sparat på heller..
En helt onödig grej som huserar på mitt golv för tillfället: Massor av kläder, bor i min systers rum tillfälligt så hennes golv får agera garderob.
Det jag har i fickan just nu, oftast något onödigt som kvitton: Ingenting faktiskt - fast i en jackficka har jag pengar, som jag alltid glömmer att ta ut.
Ikväll ska jag göra dessa tre onödiga saker: Äta något onyttigt i form av typ..chips eller så, sen gör jag säkert massor av onödiga saker, fotar massa onödigt och sånt.
Imorgon ska jag göra dessa tre onödiga saker: Imorgon ska jag till Västerås och det är verkligen inte onödigt :D

Nu och Då - listan. Skillnader hos dig,då och nu

Den bästa småprylen:
Då: Gah, jag vet inte. | Nu: Haha jag vet intee! Plektrum kanske? Pennor?

Favorit"leksaken":
Då: Säkert någon liten docka eller så.. | Nu: Mobilen? Det får räknas som leksak!

Bästa filmen:
Då: Lejonkungen | Nu: Ingen aning..

Bästa låten:
Då: Dr Bombay - S.O.S. säkert.. | Violent Femmes - Flamingo baby

Bästa sysselsättningen:
Då: Leka med kompisar | Nu: Äh jag vet inte. Spela gitarr? Och leka med kompisar..haha.

Bästa sällskapsspelet:
Då: Bamse-spelet! | Nu: Öh..Så det kan låta? Nått musikspel

Bästa tv-programmet:
Då: Säkert Björnes Magasin.. | Nu: Lost

Idolen:
Då: Dr. Bombay! Och Markoolio! Och han Martin, du är så yeah yeah wow wow! | Nu: Mamma! Och Evangeline Lilly :D

Vill ha begäret:
Då: Säkert en såndär..furbie, eller vad de hette. | Nu: Nya strängar till min akustiska gitarr!


10 favoriter:
Färg:
Grönt eller svart..hmm..!
Mat: Får slå till med tacos - kulinariskt eller icke..
Band: Violent Femmes just nu iallafall.
Film: Gah, jag vet inte!
Bok: Ingen aning.
Sport: Innebandy eller ridning.
Årstid: Vår
Veckodag: Måndag - då har man hela veckan framför sig :D
Glassmak: Öh..apelsin?
Tid på dygnet: 09.00 :D eller nåt.

9 för tillfället:
Humör:
Lite irriterad, fryser lite också. Om det är ett humör?
Smak: Öh.. ingen smak alls.
Kläder: Mjukisbrallor och linne.
Bakgrund: Nån Pink Floyd logga tror jag..
Nagellack: Inget alls?
Tid: 17.29
Omgivning: Jobbig.
Irritationsobjekt: Haha. En männsika.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Ronja.
Screen name: Haha, minns inte. Jojustdet, mathilda_best. Det var längesen!
Husdjur: Katten Snuffe, minns inget av honom men jag tror han var i liv när jag var nyfödd iallafall.
Piercing: Örsnibbarna
Förälskelse: Sebastian :D
Musik: Minns inte?
Bil: Ööh. Toyota nån..ööh..mammas, alltså. Ehh.
Kyss: Pusspuss, minns icke.

7 senaste:
Cigarett
: Suck my
Mat: Prinsesstårta, puh!
Dryck: Saft med prinsesstårtan, puh!
Biltur: Hmm..minns inte! Eller jo, i onsdags.
Kyss: Haha, Amanda på nyårsafton var det nog, pusspuss.
Spelad låt: Johnny - Violent Femmes "Ooooh Johnny, do you miss your mooother?"
TV-program: Ehhh.. Extreme Home Makeover eller liknande..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nä.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Mm, en reklamfilm för nått år sen och ett barnprogram i Japan.
Kysst någon du inte känner: Inte..med..tungan, haha.

5 nej tack:
Kläder:
Fula kläder. Ehh.
Mat: I Antarktis tuggar man på typ sälögon, det är nejtack bigtime.
Musik: Ehh..My Chemical Romance?
Dryck: Nästan allt funkar!
Personlighetsdrag: Måste säga som Ida, falskhet. Och humörlöshet (haha, är det ett ord!?)

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Spelade gitarr, sjöng, satt vid datorn, åt glass.
Du kan höra just nu: Leons TV-spel, min tinnitus, TV:n därnere, Leons röst.
Du inte kan leva utan: Äääh.
Du gör när du har tråkigt: Helt olika beroende på stunden - sitter ofta vid datorn, ibland TV:n, spelar gitarr, lyssnar på musik blabla.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Katten, hästen, ööh..dammråttan?
Du tycker om: Dig, dig och dig.
Du inte gillar: Jag vill inte nämna några namn, men du kanske känner dig träffad?

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe på senaste tiden men té är himla gott det också.
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Hemlis!

Kommentarer
Postat av: Ida

Listor is the shit :D Jag måste sluta säga "is the shit"...

2007-02-23 @ 19:40:00
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0