Lista

Måste ju skriva en sånhär kul lista, hahaha.

Är din hobby att läsa biltidningar? Inte direkt, bilar är inte min grej.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? Nää.
Drack du monsterläsk när det var poppis? Nej?

Har du någonsin köpt en griskulting? Nej, fast jag har velat ha en minigris som husdjur när jag var mindre ^^
Gillar du att utnyttja folk? Näej..

Ser du ofta på TV? Inte så ofta.

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? Jupp.
Leker du fortfarande med Barbie? Nä, eller bara när man ska jobba matte..hm.
Har någon varit otrogen mot dig? Nupp.

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? Nää!

Har du åkt snowboard nån gång? Nej, skulle vara roligt att testa någongång tror jag...

Borde du göra något vettigt nu? Jag borde plugga! Gah, jag är helt manisk, det enda jag tänker på är att jag måste plugga..fan, jag kommer gå in i väggen om jag fortsätter såhär. Varenda sekund går tanken genom huvudet att "jag borde verkligen plugga nu!" Det är ju farligt att vara för besatt av något.
Har du jobbat på en kondomfabrik? Nä.

Har du haft sex med fler än fem personer? Inte samtidigt! Hahahahhahaha. Såna här frågor är tråkiga.

Har du lekt "Batman" det senaste året? Nej, det tror jag inte alltså..
Har du hånglat med fler än fem personer? Inte samtidigt, återigen; dessa frågor är tråkiga och ointressanta.
Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? Det finns säkert fem konservburkar med bönor längst in i kylskåpet, vegetariskt och bra..
Gillar du äppelmos? Nej, eller jag har aldrig riktigt fattat vad man ska äta äppelmos till, liksom, gröt, naaej?

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? Haha, ja, lätt. Skulle göra det för 10 000 kronor.
Har du hånglat med någon kändis? Nupp.
Har du varit otrogen? Nä.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? Haha, ja, det är ganska komiskt egentligen. Var lite osams med några tjejer i min årskurs och hade varit ganska..hmm.. elak. Kul när man tänker tillbaka på det, fast det var nog inte så kul då för jag var så jävla förbannad.
Vad har du för färg på dina tapeter? Jag ska tapetsera om till typ vitt, pappa håller på med det nu.
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? Vet inte, jag tror det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fick din kommentar. I'm so very much back nu! :D

2007-02-21 @ 22:28:14
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Yaaay!

2007-02-21 @ 23:16:47
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0