LISTA

Som vanligt när jag inte har något att göra kommer såna här listor upp, hehe. Sen ska jag väl ner och ta lite glass, fast jag tror jag struntar i det för jag är mätt.

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
Somna om, kaniner behöver väl inte gå i skolan? he-he-he.

Hur många skrivbordsikoner har du?
Elva ikoner, sen har jag ett Antecknings-dokument och två BMP.

Hur gör man dig glad?
Det..är inte så svårt, haha.

Vilken är din favoritkroppsdel?
På mig själv är det väl..typ..smalbenen eller överarmarna. Eller naglarna kanske..äsch, jag vet inte. Skitsamma.

Hur snabbt kan du cykla?
Inte så snabbt, eller jag vet inte. Var längesen jag cyklade.

Vem är världens sexigaste?
Hemlis! Moahaha.

Vem älskar du mest i hela världen?
Min katt, nejmen det är hemlis det också.

Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och lite franska. Fast jag kan mer spanska än franska även fast jag läst franska i snart fyra år.. :S Kan ungefär lika mycket tyska som franska också, haha.

Kanin eller hare?

Äsch, harar får ju skutta omkring fria.

Vad säger du om jag säger 42?
"Fan, det var längesen man såg Liftarens guide till galaxen.."

Favoritlåt?
Hmm..jag vet inte! Violent Femmes - Kiss Off tror jag..fast alltså, nej, jag vet ärligt talat inte!

Cola eller fanta?
Cola, men helst vatten.

Vad är du allra bäst på?
Jag är bäst på att rida, men det betyder inte att jag är bra på det :P Men av de talanger jag har..

Favoritbok?
Vet inte.

Favoritfilm?
Gaah, vet inte! Vi kör på Nightmare before Christmas, bara för att liksom.

Favorituttryck?
Jag vet inte..

OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
Faktiskt ingen. (just nu :P)

Kan du stoppa din lilltå i örat?
Självklart, det kan väl alla?

Långt eller kort hår?
Jag har kort hår, om det var frågan. I allmänhet beror det på person till person.

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
Gröööön!

Hur många brödrostar har du hemma?
En.. används ganska sällan, faktiskt.

Tycker du om anime?
Nej!

Och manga då?
Nej!

Vad bör folk veta om dig?
Jag vill inte vara kille och jag är inte lesbisk, sådär. Då var det sagt, haha.

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
Luxemburg för tillfället eller kanske Paris.

Vilka hårfärger har du haft?
Lite alla möjliga, olika nyanser av brunt och rött och svart en gång också haha. Alla har väl haft identiteskris i de yngre åren ;)

Regn eller snö?
Sommarregn är skiten!

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
Men alltså, jag vill egentligen inte gilla något av dem.

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
Sover såklart!!!!! (observera överflödet av utropstecken)

Hur många/vilka instrument kan du spela?
Tremiljoner, orkar tyvärr inte räkna upp alla. Men favoriterna är näsflöjt och ukulele. Nä. Jag spelar lite elgitarr. Men "kan" och "kan"...

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
Nej, jag valde det ju själv.

Hur fort dricker du 153 cl cola?
3 år, 56 dagar, 7 timmar, 45 minuter, 12 sekunder och 134 hundradelar.

Hur många har du varit tillsammans med?
Ojoj, tappade räkningen! Tss.

Längsta förhållandet?
Bajsa i min mun, mogeeet.

Vad tänder du mest på?
Intelligens är ganska attraherande, killar som är smarta gillar vi. Dock får det inte gå till överstyr. Men låt oss säga; intelligens, moral, likgiltighet och humor.

Vad är det pinsammaste du har gjort?
Jag vet inte riktigt..tror det var när jag ramlade ut ur snuskrummet framför Viktor.

Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
Nää!

Bil eller motorcykel?
Motorcykel är ballt.

Har du allvarliga psykiska problem?
Inte allvarliga HAHA :P

Är du socialare på nätet eller IRL?
Alltså, jag tror fan det. Tyvärr.

Favvogrupp/artist?
Jag gillar ju olika artister för olika saker liksom, men i stora drag: Violent Femmes!

Bästa raggningsrepliken?
Tjena kexet här står du och smular. Nää.

Finaste färgen på ögon?

Blå eller grön eller brun eller röd eller whatever?

Är du sömnig?
Alltid. GE MIG KAFFEEEE.

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
Mm. Fan vad kul!

Hur många gånger om dagen äter du?
Jag äter nästan konstant :D Eller okej, ungefär 3-5 gånger.

Hur många lampor har du i ditt rum?
Två, en taklampa och en sänglampa, när den fungerar.

Biter du på naglarna?
Nä. Jag vet liksom inte hur man gör, tro mig jag har försökt!

Whats your favourite scary movie?
Alltså scary movies är faktiskt inte så jäkla scary. Men jag gillar "Scary Movie"!

Favoritdans?
Dansa med Malisa på hennes vardagsrum till falsksång av Blister in the sun..nää. Dans är inte min grej.

Vad heter ditt monster under sängen?´
När jag såg den här frågan först kom jag och tänka på min franskalärare Minna av någon konstig anledning. (NO OFFENSE! Eller vad det heter). Så hon får väl heta Minna då.

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
Nä.

Hur stor skärm har du?
Större.

Favoritparfym?
Din mammas doftar ljuvligt.

Gör du just nu (förutom att svara på detta)?
Andas.

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
På vardagar runt halv sju, på helger runt 9-10-11-12. Eh.

Färg på tandborste?
Röd.

Hur ofta städar du ditt rum?
När det är jättejättejättejättejättejättestökigt och tja, man inte kan andas pga allt damm, typ.

Sommar, vår, höst, vinter?
Just nu vill jag ha sommar tokmycket men samtidigt vill jag stanna tiden för jag vill inte sluta på kunskapsskolan.. Hm!

Chips eller godis?
Inget helst :D Haha jorå, godis för då får man lite variation ^^

Födelsedag?
Sån har jag, jupp. I juni. Om man fyller år den tjugonde juni har man samma stjärntecken som tjugosjätte? Isånafall är Per samma stjärntecken som jag, intressant va?

Vad är ditt motto?
Vet inte, men det rimmar på lotto. Alltså, mitt motto.

Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
Nej, jag har så tråkigt ändå. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0