Långsökt människa.

Haha, jag tänker så otroligt långsökt och så har jag en otroligt livlig fantasi. Och de mysko drömmarna förföljer mig, inatt var folk proffs på att spela fotboll i simbassänger och hade flätat in dreads och simmade i hängselbyxor som knappt täckte de ädle delarna. (Det var en man). Sen skulle Jennifer i mitt innebandylag impa på några killar på andra sidan bassängen, så hon gjorde världens svandyk med kläder på och allt.

Sen åt jag en slemmig köttfärssås/köttgryta och skulle kolla på en vacker utsikt, men det enda jag ville var att en person skulle komma och sätta sig bredvid hinken jag satt på och prata.

Som sagt, för lite social kontakt.....

Kommentarer
Postat av: mona

jo, nu är det ju så här, asså Viktor läser din blogg oxå...hihi

2007-02-22 @ 10:27:42
URL: http://entystgrimage.blogg.se
Postat av: Ida

Drömmar is the shit

2007-02-22 @ 11:29:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0