Keep on livin'

suris
Idag var ingen bra dag alltså och jag var så jävla förbannad på verkligen allt och alla. Jag slet CD-spelare och sladdar från mina kära syslöjd-rums-kamrater skrek åt Per och kastade min väska på golvet så min mp3 som låg i sprack. Fast det gör ingenting för den är så jävla dålig ändå, skitsak.

Så jag får väl..be om ursäkt för mitt uppförande idag helt enkelt. I Apologize!

Well sen kom jag hem och åkte ut till stallet. Var inte särskilt sugen på att rida men jag hoppade Lizha och det gick väl bra, eller det kunde gått bättre men det var första gången jag red henne och sen höjde Maritha till 90 och då fegade Lizha ur så jag flög in i hindret istället. Jag klarade mig oskadd med ett litet skrapsår på armbågen och litet rubbat självförtoende men jag satt upp igen och hoppade. Bra.

Ikväll börjar Lost. Det är bra och skönt att få se Kate, Jack, Sawyer, Charlie (!!) och resten av gänget igen.

Åååh, jag måste lära mig kontrollera min ilska och mitt jävla humör, en liten skitsak kan få mig jättesur och nere. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars mp3 :(

2007-03-04 @ 12:05:11
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0