Foolish love

Rufus Wainwright är kärlek och honungslent

och jag tror jag börjar acceptera Sex Pistols mer och mer...

Nirvana och Kurt Cobain gör mig..ut och in vänd. Jag vet inte vad jag ska tycka, varje gång jag tror att jag inte tycker de är lika jäkla bra längre så dyker en hel del gamla låtar upp från ..öh..gamla dar och jag blir nostalgisk. Men, är det musiken Nirvana gör som jag älskar eller är det bara den där nostalgikänslan? Jag vet inte.. helt klart tycker jag att Nirvana är ett bra band, men verkligen sådär fantastiskt bra?

Yeah Yeah Yeahs är ganska nytt för mig och bra.

Mamas and the Papas är ren och skär nostalgi! Och bytheway så börjar Lost på onsdag, jag längtar lite faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0