Feel the power of a shower

Haha ibland får tillochmed jag till det med rim och sånt.

Det är underligt vad en dusch kan göra för skillnad. Jag kände mig trött och allmänt nere och duschade och plötsligt känns allt lite lättare - jag är så gott som klar med engelskan och neutroner är inte alltför krångligt.

Och jag har ju en hel helg på mig att plugga en massa :) Haha, jag måste vara konstig men jag får en sån lycklig känsla när jag har gjort något vettigt, pluggat tillexempel. Känslan är nog snarare lättnad men det är en skön känsla.

Jag vill kolla på Nightmare before christmas, det var längesen nu! Det finns inga äpplen, jag blir lite smålessen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men nuetroner är ju inte så svårt, de har ingen laddning,men har ni börjat med kvarkar? :P

2007-02-09 @ 20:53:39
Postat av: Matilda

Jag tog bara neutroner som ett exempel, och ja, jag tror vi har börjat med kvarkar haha. Mina tankar är lite överallt på de där NO-föreläsningarna.

2007-02-09 @ 20:56:30
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0