FEED ME

Jag glömmer bort att äta ifall inte mina föräldrar säger till mig att göra det, kanske ett bevis på hur barnslig jag egentligen är. Fast iofs säger min mage till mig att äta också, och den börjar faktiskt bli lite hungrig nu så snart ska jag väl äta. Hallon till efterrätt, haha. Jag har bara ätit och ätit denna helg och inte varit ute någonting alls :/

Har iallafall kladdat ner lite stuff till min uppsats, får försöka renskriva den imorgon. Skönt att den inte är så seriös och att allt inte är så jävla seriöst. "Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös. Man ska vara seriös."

Mitt hår är typ..rött tror jag. Det har inte torkat riktigt ordentligt. Sist jag kollade var det mer orange än rött,  aja. Jag har slagit upp trafikljus, det var simplare än vad jag trodde. Haha vi får improvise lite på engelskan imorgon, he he he.

Glömde bort att det är inte alls den här veckan vi ska ha temavecka, duh! Det är ju veckan efter den här veckan som kommer nu.. Aja.

På onsdag ska jag vara hemma och på fredag också. Det blir inte mycket skola denna vecka, nepp. På fredag ska vi sälja bakelser till barnen i Indien! Femtio kronor per skalle, i fredags (?) filosoferade vi ifall allt verkligen skulle gå till Indien eller hur mycket som skulle gå rätt ner i fickan på den där...gubben. Det tåls att tänka på!

Top Model är bra, ännu ett bevis på att jag verkligen är tjej! Hahaha.

Nej nu måste jag verkligen äta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0