Drygt två timmar senare...

Nu har klockan hunnit blivit halv tolv och jag har inte gått och lagt mig än. Hm, ska ställa klockan på nio imorgon, jag lär stänga av den och sova till ett. Skönt, men desto jobbigare att somna på kvällen sen, och då är man skittrött på morgonen och så har man helt fel dygnsrytm och blabla.

Jag försöker verkligen predika för att ha en bra dygnsrytm, fast sanningen är den att jag har ganska kass dygnsrytm faktiskt. Jag sover alldeles för lite.

Fast alltså, nu har jag precis duschat, så mitt hår är blött så då kan jag ju faktiskt inte sova än!

Okej, en lista på vad jag ska göra imorgon då, för att få allt organiserat och bra (jag får fylla i listan och checka av det jag gjort imorgon kväll!);

- Posta brev [ ]
- Skrivit klart nomineringarna på svenska 34 [ ]
- Ladda batterierna [ ]
- Göra matte steg 25 [ ]

Haha, vilket skämt.. posta brevet och ladda batterierna kommer jag möjligtvis göra, möjligtvis att jag kommer göra svenskan också..men matten? Never. Kommer skjuta upp den igen, som vanligt!! Ååh, matte är verkligen min starka sida. :(

Och den där listan ser ut att kunna fixas på en kvart, men tro mig, det där är en dags jobb för den som heter Matilda Lindén iallafall.. om inte en veckas jobb, eller varför inte en månad? Usch, jag är så lat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0