Comenius

Well man läser folks bloggar och inställningen verkar vara ganska negativ.

Jag ska vara ärlig; jag är lite..kluven. Jag tycker (somsagt) att uppdelningen blir ännu större om man bara tänker undersöka hur kvinnans roll i samhället ser ut, visst. Men man måste ju börja någonstans och idag var det inte så jätteinriktat på kvinnor, det var bra. Jag är ingen kvinnohatare, eller manshatare heller för den delen, så alla har det klart för sig! Iallafall, föreläsning på morgonen, njaa. Satte mig i en liten dvala och vaknade när det var heta diskusioner, hehe. Men sedan liksom somnade man in igen.

Sen klockan tolv hade vi värderingsövningar och det var faktiskt ganska roligt. Även fast några i min klass rent utsagt är ganska idiotiska. De sitter och beklagar sig över hur äckligt det är med bögar. Seriöst, sånt växte man väl ifrån i typ..femman?

Vi fick sluta ett men jag orkade inte gå hem så jag gick hem till Malisa istället :P Trevligt, trevligt, eller vi var på Netto X antal gånger också, hehe. Kollade en massa på gamla LOST-avsnitt. Den 28:e börjar det igen, äntligeeen!

Sen kom min pappa med mina träningsgrejer ( he he he ) och vi gick till träningen. Vi kom försent och hann inte värma upp och stretcha så jag sträckte alla mina lår, det vill säga båda två. Inte så smart, jag får skylla mig själv. Vi gjorde lite allt möjligt, körde lite stress och sånt, inget jag gillar.
Tvåmål också det gick väl sådär. Ramlade (såklart) och fick sendrag i båda (!) fötterna, haha. Typiskt mig.

Sen åkte vi till min morbror och skulle hämta nån..skål/bakredskap/whatever och jag passade på att fråga om kameran! Ska åka förbi imorgon kväll och hämta den, great!

Min syster har flyttat till lägenheten just nu, jag är grymt avundsjuk. Men jag kan sno hennes rum medan vi ska fixa om i mitt rum osv, det blir skönt.

Hatar att den här terminen snart är slut, hatar av hela mitt hjärta blaah. Vill verkligen inte sluta nian, fan.

Kommentarer
Postat av: Malisa

Va bra :D då blire fotodag i helgen då?
Vi åker till Thailand? ;D Great

2007-02-12 @ 21:11:13
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0