Build me up buttercup

Idag tänkte jag på att humöret kan ändras mycket under dagen men det påverkas mycket hur min morgon är. Vilken musik jag lyssnar på när jag går till skolan och hur folk bemöter mig på vägen. Idag var det en bra dag, jag var jättenegativ till att börja med, men sen vart det bättre. En tant log mot mig och en hund hälsade på mig, hahaha. Men seriöst, det är de små sakerna som liksom..gör inverkan ellerhur?

Sydde idag. Jag är ingen mästarskrädderska eller hur man säger. Men jag gjorde lite allt möjligt, sprättade, sydde och så sjöng vi av full hals också eftersom vi passade på att ta med lite skivor eftersom det finns CD-spelare i syslöjden ^^ Till sist fick vi klagomål från våra kamrater som också har syslöjd den här veckan så då fick vi eehh..lugna ner oss lite, haha.

Sen fick vi gratis äpplen också, woho fördelar med att hanga out med lärarna efter skolan, haha. Och så fick vi se lärarfotona också, naaaw! :D Haha, det var mycket vackra kort om jag får säga det själv, haha. Kommer sakna lärarna sen när man slutar.....forever and evööör. Jag vill inteee!

Sen gick jag och Elin hem till mig och typ..sov i en hög. Jag är trött hela tiden, jag vill ha kaffe men då kommer jag inte kunna somna. Dilemma dilemma.

Käre gode gud gör så att snön försvinner! AMEN!
Det (att snön försvinner) + en hemlis är verkligen mina största önskningar just nu, gaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0