Ballroom blitz

(Mina rubriker har inget att göra med inläggen jag skriver, lite allmän fakta bara.. skriver liksom rubriken efter låten jag lyssnar på oftast..)

Iallafall, kom och tänka på det där med hur jag förändras under kort tid. Under den här tiden Lost haft uppehåll har jag förändrats skitmycket! Kommer knappt ihåg vad jag var för människa sist jag såg Lost.. fan det är läskigt egentligen, jag är knappast samma person som jag var för typ..två år sen? Eller?

Oh, yeah, it was like lightning, everybody was frightening
And the music was soothing, and they all started grooving

Yeah, Yeah, Yeah, Yeah, Yeah
And the man at the back said
Everyone attack and it turned into a ballroom blitz
And the girl in the corner said
Boy, I wanna warn ya, it'll turn into a ballroom blitz
Ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz
Ballroom blitz

Blöö, saknar att spela vinyl! Det var längesen, all gammal 80-talsrock saknar jag osv. Snart är rummet klart iallafall och då kan jag koppla in högtalarna till LPspelaren! Äntligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0