AT HOME

Igår så var det möte för de blivande sexorna på kunskapsskolan, och jag, Malisa och Elin hade en liten "station" där vi berättade lite om skolan och så. Och för mig som är helt fobisk att prata inför folk var det här världens jättegrej, men det gick ju så himla bra och det är skönt. Vi fick lite hjälp på traven av lärarna och så, snacket gick bäst på första gruppen även fast jag var nervös som en kossa. Men de frågade iallafall ganska mycket så man hade något att prata om, de andra grupperna var inte så frågvisa.

Hade även idrott igår och det var första gången på länge det var riktigt roligt. Fast ett minus var såklart att jag var/är förkyld som en gnu så jag orkade knappt med någonting och självklart skulle jag och Felix köra basket ensamma mot två andra en gång, och Felix hade ont i benet eller något och låg och kravlade på marken typ så det vart lite jobbigt, tror aldrig att jag varit så trött i  hela mitt liv; trodde att jag skulle svimma av utmattning.

Sen var det någon som hade..ehm..busat med Elins skor också, inte så roligt dock eftersom att vi bara hittade den ena så just nu är Elin ganska skolös. Jävla idioter.

Idag stannade jag hemma, vi har friluftsdag och det är väl <et oihetoi toseht.

Ööh.

Ska till stallet sen ikväll, hatar att rida när jag är snorig. Men ändå :) Kul, hoppas det går bra! Fast det är -14 grader ute, inte så roligt kanske. Fram med långkalsonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0