Spice girl

Imorgon är det fredag, ännu en vecka har gått otroligt fort och jag känner hur allt jag gör är mer och mer värdelöst. Ja, nu vill jag inte låta otroligt emotionell eller så, men jag behöver verkligen något som eh för att uttrycka det moget och vackert "kryddar vardagen lite". Eller kan man ens använda ordet "krydda" i det sammanhanget? Man kanske bara kan krydda maten och sexlivet, men inte vardagen? Aja, skitsamma, ni fattar vad jag menar.

Som så tur är så är det ju alldeles snart både jullov, julafton och så för att inte glömma nyår. Och jag tror jag har lite planer faktiskt, iallafall för julafton och nyår. Jullovet får jag väl ta som det kommer.

OCH, alla modebloggare där ute i världen, jag tror jag vet vad jag ska ha på mig på julafton. Är ju väldigt väldigt pank nu men frågade morsan om jag kunde låna lite pengar tills den 20:e, för att köpa de där röda jeansen som fanns på rea på JC. Ska dit på lördag tror jag och kolla, antagligen kommer de tyvärr vara slut men nånting ska jag nog hitta. Har väl egentligen kläder jag skulle kunna sätta på mig, typ jeans och skjorta men något nytt skulle ju vara kul.

Åkte aldrig upp till Åkerby, eftersom jag skulle behövt vara där i nästan tre timmar och jag var både trött och frös som ett as så jag stannade hemma och bastade istället. Skulle nästan vilja flytta in i bastun nuförtiden, det är så kallt och jävligt helatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0