Silence is sexy

efter en riktigt kall promenad på typ 30 minuter så sitter jag nu och lyssnar på en gammal einstürzende neubauten skiva, and it reminds me of kunskapsskolan.

det är så svårt när man ska jämföra, var allt bättre eller sämre då, på den tiden? Alltså. jag trevs verkligen på kunskapsskolan, men det var nog det enda som var bättre, skolan alltså. å andra sidan spenderar man så mycket tid i skolan så det blir ändå en stor del av ens tillvaro. Jag tror jag gillar mig själv och allt annat bättre nu, även fast jag gärna skulle ha hästar i mitt liv nu också. men det ska väl inte vara värre än jul-uppehåll, för i vår ska jag ju börja rida igen.

Så ja: för att fastställa. jag trivs inte på min skola nuförtiden, den är okej men jag trivs inte, men annars så är faktiskt allt ganska finemang. Varför jag nu skulle behöva reda ut det.

EH. jag har sovit typ tre timmar sammanlagt denna vecka så därför uppför jag mig lite småkonstigt haha. jag tror jag ska hoppa över EOS:en imorgon och bara glida till skolan och skriva svenskaprovet. yes. och på fredagen går jag nog bara på matten. så jag har ju nästan jullov redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0