Julklappsstök

Idag har jag faktiskt varit igång riktigt duktigt. Vid elva åkte jag, Amanda och Olle såklart till hundgården, där Olle fick springa lite. Lämnade Olle, och sen riktade vi in oss mot stan där vi sprang runt i alla affärer, och jag köpte de där jeansen för de fanns kvar! På rea! Wah, perfekt. Nu har jag kläder till julafton. Köpte även sista julklappen, och Amanda köpte lite julklappar.

Sen gick vi hem, jag åt lunch och slog in sista julklapparna, sen gick jag och Amanda ut med Pompe och Olle, trevlig och kall promenad dock. Sen slutade det med att jag och Olle tappade bort Amanda och Pompe, så vi letade efter dom ett tag och sen hittade jag dom inte så då gick jag hem och där var dom. Kärt återseende, tyckte nog Olle iallafall!

Vid fyra gick vi ner mot repan, blev insläppta av dom som repade innan oss som tur var, eftersom Lene var lite sen (som vanligt). Vi var faktiskt ovanligt duktiga och vi spelade igenom Hallelujah och sen våran egen blueslåt. Den är typ klar nu, vi har liksom början och slut. Perfekt! Blir mycket repa dagarna som kommer nu, både imorgon, måndag och sen ska vi spela upp för några på fredag som ville höra oss (vilka vill inte det liksom..)

Nu ska jag snart springa över till Amanda (har lite bråttom det är därför jag skriver så tråkigt och slarvigt) och vi ska kolla på något grejs och äta godis. Imorgon ska jag antagligen till Åkerby om jag har skjuts, och kolla på Malisa när hon sitter på en skenande Icaros. Hehe, närå. Det kommer gå så bra så!
Sedan ska jag även färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0