Femenistsnack as usual

Jag har redan sagt det här förut: Men fan vad jag hatar att kill-kläder är mycket snyggare. Inte alltid, men för det mesta. Särskilt t-shirts med tryck. På tjej-avdelning ser man rader med puffärmar, blommor, pussmunnar och så vidare. Killavdelning har mycket snyggare tryck. Mycket koolare.

Idag inhandlade jag iallafall tre stycken t-shirts med tryck, på killavdelningen. Dessutom var det på barnavdelningen, så det var ju tur i sig, eftersom de storlekarna brukar vara mindre. Samtidigt sitter de ju inte helt bra, eftersom tjejer har annan kroppsbyggnad helt enkelt. Trots det använder jag hellre t-shirt från kill-avdelningarna än de från tjej-avdelningarna.

Det var dessutom i Västerås jag inhandlade t-shirtarna, och det var faktiskt en himla tur att vi kom iväg till västerås överhuvudtaget. Allt började nog igårkväll, jag och Malisa skrek på varandra (hur man nu kan göra det på msn..) och var allmänt otrevliga, kom tillsist fram till att vi skulle ta tio i tolv tåget, men vi bestämde inte när eller var vi skulle ses. Så vid kvart i, imorse stod jag och väntade på perrongen. Sekunderna tickade ner och tåget kom närmare och närmare. Jag hade självklart glömt mobilen hemma också. Sprang in och skulle kolla en sista gång på stationen om hon nu skulle stå där och vänta, och där var hon! Så vi förenades ungefär en minut innan tåget kom, vart lite stressigt där när vi skulle köpa biljett ur automaten. Det är grymt billigt, man kan åka tre stycken för 38 kronor..dock var vi ju bara två den här gången men en annan gång så.

Imorgon är det lördag, och för första gången på jullovet ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Skönt, ska försöka läsa ut Guldkompassen också så kan jag börja på tvåan..

image259

En av t-shirtarna.

Kommentarer
Postat av: Kairn

det är meningen att ett foto ska vara där:)

2007-12-28 @ 17:57:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ida

väry najs ;)

2007-12-30 @ 10:50:04
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0