these days of mine

idag verkar bli en sån där dag när man vaknar och i princip bara går och lägger sig igen. man gör helt enkelt bara massa nonsens, ingenting av värde eller som gynnar någon eller något utan man bara existerar. jag gillar såna dagar ibland. "i need alone time like i need air" som en vis kvinna en gång sade.

men det konstanta illamåendet förföljer mig, AARGGH RELEASE MEEEE!
vädret är ganska fint. typiskt för de dagar man bara har lust att begrava sig själv att solen ska skina och fuck it.

dags för frukost. amanda och jag är rätt lika ; lite socker i té, en skvätt mjölk i kaffe.

blabla jag borde göra något vettigt av mitt liv, bestiga ett berg kanske?
det första jag ska göra när jag har råd och möjlighet är att flytta ifrån enköping!!!!
jag skyr denna stad värre än vad nån kan tänka sig. jag mår så jävla illa när jag ser den här staden och jag vill bara spy på alla människor.
folk som är i min ålder, och äldre!!! som beter sig som 10-åringar bara att dom dricker lite mer sprit. cyklar runt på stan klockan 23.00 på kvällen och tror att dom är rebeller men den enda arean som omger dom är ett jävla parfymmoln av den billigaste sorten på H&M. aaarrgh release me!
det finns liksom inget mysigt över att enköping är så litet. det är bara instängt och tråkigt och äckligt.
träffar man trevligt folk när man är ute är det såklart folk som inte kommer från enköping och är hittvingade p.g.a. lumpen eller dylikt.

burn enköping burn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0