sweet home enköping

efter 6-7h i en bil känner jag mig lite halvvissen, skrek sönder rösten nånstans utanför köping också så jag känner mig inte helt på G.

göteborg var trevligt iallafall, var mest så att jag ville vända och köra tillbaka när vi kom in mot enköpingstrakterna ehehehe. jag är inget större fan av enköping.

men sammanfattat har vi gått otroligt mycket, jag har ätit världens godaste pasta på en italiensk resturang, jag har förstått att det här med nöjesfält inte riktigt är lika kul som det var för några år sedan, jag har gått i tusen affärer men endast köpt ett par jeans, ett mått-kit (!!!!seriöst, jossan och jag var i gbg och shoppade och vi köpte ett mått-kit, ni vet med dl-mått,kryddmått osv) och present till morsan som fyller år nångång inom den snaraste framtiden.vi har sett fina parker, jag har sett en snygg kille (!!) bra gatumusikanter (de spelade hurricane och han sjöng skitbra), söta hundar, läskiga affärer, osv osv. jag har sett en fjuttig hamburgaretallrik för 69kr (dricka ingick inte) och jag har ätit skitäcklig burgare på burger king. blabla.

imorgon ska vi till repan och sen på e.m blir det centio. saaaknat!

image126

här sov vi. fanns bara en säng i rummet vi skulle ha så vi fick flytta in en härlig extrasäng. utrymmet var minimalt och man sov direkt på fjädrarna kändes det som (i extrasängen alltså - den "riktiga" sängen var nästan _för_ mjuk). men vad gör det. vi skulle ju bara sova på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0