start wearing purple

klockan är snart 12 och jag har inte ens öppnat persiennerna. rummet jag sitter i är fortfarnade mörkt fastän solen sedan länge gått upp.
istället för att resa mig ur sängen och göra något vettigt - det är tydligen sol ute har jag hört - så sitter jag instängd i mörkret och lyssnar på gogol bordello.
jag gillar elijah wood. i sagan om ringen triologin är han lite trist men i andra filmer är han riktigt bra. han ser ut som en bäbis men det gör väl inte så mycket...

jag känner verkligen en inre vilja att vilja dra upp persiennerna. kämpa matilda kämpa. ååh fast den här låten är ju så bra ett litet tag till kan jag stanna i sängen. frukost, vad är frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0