it's getting hot in here

jag fick ångra att jag överhuvudtaget drog upp persiennerna. solen lyser rätt in och det är lätt över 30 grader. har alla fönster öppna och sånt men det blåser ju fan inte ens lite ute så det hjälper ju knappast..det är i sånnahär tillfällen man ångrar allt bra man sagt om sommaren.
våren är fan den ultimata årstiden, lagom varmt.
lagom lagom lagom!!!!
det ska inte vara så varmt att man svettas av att röra sig en centimeter. nej jag föredrar SVALT!!!


vintern, du är välkommen.


..och i vinter kommer jag längta som en jävel efter sommaren. jag känner iallafall mig själv eller nått...

Kommentarer
Postat av: malisa

Tänk dig en som har mockat 4 boxar & en lösdrift idag i den värmen HUR DEN KÄNNER SEJ

2007-08-06 @ 18:22:04
Postat av: Matilda

med tanke på att du får betalt för det - jag tycker inte synd om dig

2007-08-06 @ 21:48:23
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0