ät ät ät

måste jag nämna att jag älskar att äta.
iallafall på kvällen när det blivit svalt och skönt.

mina matvanor är inte de bästa - jag fastar hela dagarna för då glöms det så lätt bort att ätas..frammåt 20 tiden tänker jag att det kanske är bäst att äta lite. och så börjas det. igår slaggade jag hos amanda och det vi fick i oss var, följer:
- två stycken kycklingsspett med kyckling lök och tomat. till det ett berg av potatissallad.
- en hel del cola
- 500 gram morötter (nu snackar jag ett kilo morötter tillsammans)
- 3 dl dip
- en hel del cola
- en kopp té (som egentligen var en halv kopp eftersom man blev lite avskräckt att dricka när det var ~10 nattfjärilar på en
- två mackor sisådär kl 24.

allt detta under loppet av ungefär fyra timmar.

måste ställa om både dygnsrytm och matrytm (??) tills skolan börjar igen.
hallelujah :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0