You wont fool the children of the revolution

Ööh helt mysko dag - fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Längtar tills på lördag då jag får sova tills jag vaknar för första gången på flera veckor - det ska bli skönt!

Iallafall så har jag fått lite gjort idag.. hur lite lite betyder kan ju diskuteras. Bytte basgruppsrum idag och när jag kom in i skolan och läste på tavlan, Per  - Lindgren så slog det mig att jag vet fan inte vart Lindgren ligger. Jag har gått på kunskapsskolan i snart fyra år, och så går jag typ vilse. Fick gå runt och leta hahahaa, tillsist hittade jag det - fantastiskt.

Per skulle försöka lära oss denna förbannade NO på eftermiddagen, det gick ju..hrm..sådär. Var väl inte världens mest entusastiska unge men jag vill ju lära mig innerst inne, eheheee.

Min katt är på bättringsvägen iallafall, han har börjat tigga igen puss. Han haltar fram till en, stryker sig lite mot benet, jamar lite sådär sockersött blandat med lidande och tittar upp på en med värsta puppyeyes. Slog mig tanken att djur är nog mer lika människor än vad man tror?
Jag menar hur vanligt är det inte att människor drar nytta av hur dåligt dom mår för att sedan få sin vilja fram? Typ "titta vad ont jag har i benet, jag kan nog inte hämta min teknikritning för den ligger ända borta uppe på facken, ojojoj Per och när du ändå är igång och hämtar den åt mig kan du lika gärna göra skiten också"



Kommentarer
Postat av: Ploy

hahaha samma med mig. om skyltarna inte fanns skulle jag virra runt ett bra tag innan jag kom till rätt rum. har spec mycket problem med att skillja mellan Lagerlöf och Lindgren

2007-04-16 @ 18:18:05
URL: http://anothertry.blogg.se
Postat av: Malisa

Hahah du kommer inte alls på sova tills du vaknar på lördag för så ska vi upp tidigt och åka till hööks för att sedan dra vidare till vårmarknaden ;P

2007-04-17 @ 13:39:58
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0