Live together and die alone

Snodde hem säsong 2 boxen av Lost av Malissa igår. Har suttit timmar i streck, hela natten igår, somnade nångång när solen var uppe typ, drömde om att vi hade hittat vägen ner till en ANNAN lucka, men den var inte lika fin, nej, inte alls, mycket modernare och stilrenare, men inte lika mysig och sånt.

Fast luckan är ju bortsprängd nu för tiden.

Iallafall så råkade jag trycka på nån knapp när jag vart mosad, så det vart blått på TV:n, orkade inte justera om felet så jag stängde av skiten - kanske lika bra? Fast jag satte mig här istället - mindre bra. Snart kommer syrran hit med några kompisar från typ stockholm uppsala whatever. jag sitter i en urtvättad clash tröja, mjukisbyxor och nyvaken frilla. Funderar på att hoppa in i duschen, kanske dra nått varv med dammsugaren..

..eller så skiter jag i det, så får dom sitta och fika i köket eller nått medans jag river omkring. Lugnast så, jag är ju inte så mycket för socialitet. hahahaaaa finns det ett ord som heter socialitet?

Grilla med engångsgrill nånstans in the middle of nowhere, hahaa, i enköping finns det ju inget middle of nowhere, men ändå. Orkar inte slå på stort så det blir typ hotdogs eller nått. Funkar det också.

Borde passa på att plugga men dndlnl<sitheöoihweohweoyryy.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0