Dagens i-landsproblem

Det är nu fastställt att dagens i-landsproblem är fan ätstörningar.

Att folk har så mycket mat att de är så fruktansvärt rädda att bli tjocka - det är ju fan patetiskt. Tänk lilla Fathima som blir glad för ett riskorn medan folk i västvärlden klagar över att de kommer bli tjocka ifall de äter potatisgratäng med lite grädde i eller för mycket glass.

Jag älskar mat alldeles för mycket för att kunna ha ätstörningar

Mat <3
Fet pizza <3
Godis <3
Glass <3
Pommesfrites <3
Gräddig potatisgratäng <3


Kommentarer
Postat av: Viktor

men dåglömmer du de riktigt latjo ätstörningarna bullemi/hätsätning och roligast av alla tröstätning. *snyft* *snyft* "jag är så tjock och äcklig" *gluffs* *gluffs* "äckliga jag bara an bulle" *snyft* gluffs* *tugg* tugg* "äckiga bulle jag är så äcklig jag förjänar att bli tjock och ätta denna äckliga bulle" *gluffs* *snyft*

2007-04-14 @ 22:00:14
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Hahaha bulle e gooooooooooooott.

Så jäkla waste of food att käka upp den och sen spy ut den igen :(

2007-04-14 @ 22:39:55
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0