Bring the noise

Ganska suverän dag. Var ute och gick med Amanda och en Olle på förmiddan mest hela tiden, Olle har ju lärt sig att dra grejer nu så jag fick agera typ..styrman.

Åkte ut till stallet vid 16, hade med oss CD-spelare och jag rafsade ihop några gamla brända skivor som jag inte lyssnar på längre och vi mockade järnet! Gick jättebra att rida och Centio skötte sig fint. Hade snodd också, skönt men det ska ju inte behövas egentligen :( Får väl försöka lite både och dårå..
Blåste ganska mycket men inte så att det gjorde någonting liksom.

I veckan ska vi kanske löshoppa, intressant :)

Imorgon blir en helt slö-dag. Hoppas jag iallafall, skönt. Ska läsa, har börjat läsa nån bok om en snubbe som ska åka till Indien för att hitta sin drömfru. Han verkar så söt på något sätt, som en förvuxen bäbis, nästan lite utvecklingsstörd. Ganska bra bok, eller iallafall så långt jag kommit.
Sen ska jag fan försöka sätta igång och PLUGGA också.

Helt läskigt, minns inte mycket av gårdagen, minns bara att jag var på toa och pissade typ, ehhehe. Sen vaknade jag i sängen typ fullt påklädd och med armband på mig och allting. Jobbigt :( Läskiga saker händer i min hjärna..

Kommentarer
Postat av: viktor

det har med din köttdiet att göra. kött e starka saker. man blirt så jävla väck om man röker för mycket nötkött. varva hällre med ett par puffar kyckling i mellan åt att "komma ner på " så att säga mellan ox och gris fyllorna.

2007-04-07 @ 15:15:49
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: matilda

BLODIG BIFF ÅT MÄNNEN

2007-04-08 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0