Öregrund

Vart i Öregrund hela dagen med EIBK och spelat match! Det var kul, fast jag är ju sjuk och så.. och sen fick man den chockerande nyheten, att vi inte hade någon målvakt. AJSING BAJSING, typ. Så Jojjo fick hoppa in i målet (haha!) och jag och Malisa blev flyttade ner som backar. Sen spelade vi och så. Dom var hårda men vi tog oss i kragen och blev hårda tillbaka. Dock blev det 4-1 men det är ändå framgång tycker jag för laget. Hoppas hoppas hoppas det går åt rätt håll nu!

..och att vi får en målvakt? :S

Nu sitter jag här och typ kvävs i mitt halsslem och snor, så mysigt =) Ikväll ska jag äta gott och sen ska jag väl typ..jag vet inte. TV:n blir det nog. :D

Imorgon ska jag pluggaaaaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0