Monday is blue

Vilken tråkig dag det har varit idag. Var på jättedåligt humör i skolan och var jättetrött osv. Fast lite skrattattacker fick vi till iallafall. Hahaha. Speciellt när man talar om trollen. xD

Sen träning, gick bajsdåligt. Bajs. Näst sista träningen sen är det uppehåll. Fan, jag måste träna osv.. går inget bra nu ju..alls.

Imorgon har vi idrotthelvete. Dans, ååh vad kul. Nej. ÅH VAD JAG HATAR SKOLAN IBLAND. Fast bara ibland och lite..haha. Sen på onsdag ska vi till Westerlundska...neeeej >< Funderar fan på att ringa och avboka. Vill ju se sjuornas show också. FAAAN! US-gymnasievalhelvete. Jag vill inte ens börja gymnasiet. På torsdag skola osv.. om jag har överlevt onsdagen det vill säga. Sen ska jag se brorsans show på hans skola också..har ju sina anledningar, tralalalaaa. Sen fredag får vi betygen..jippie. Sista skoldagen, mu. Kossa. Julklappsköp. Sen i helgen var det visst julafton..jippie.

Åh vad positiv jag är :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2006-12-18 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

:(

2006-12-18 @ 22:02:27
Postat av: Anonym

:(

2006-12-18 @ 22:02:39
Postat av: Anonym

:(

2006-12-18 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0