Life was great, til I made my big mistake

Vilken julstämning det är alltså. Nja, +10 och ingen snö. Fast nu har jag bakat lite pepparkakor, åh så mysigt. Haha, eller nåt. Dom vart iallafall ganska goda, för en gångs skull! Mina pepparkakor blir alltid så äckliga annars. Kanske ett bra tecken?

Skolan idag, tjuuho, jag är klar med franskan för den här terminen; och bilden! Gjorde klart mitt porträtt idag. Vart väl helt OK, ser inte direkt fram emot redovisningen iallafall..känns ju mindre bra att alla i hela skolan ska se en teckning jag ritat. ;) Menmen, namnet är på baksidan så ^^ Fick tillbaka förra bilduppgiften, skulle bara svara på lite frågor sen skulle jag få betyg. Det hade jag tänkt göra ikväll, när jag ska titta på träningen (kan tyvärr inte träna, eftersom jag är förkyld), och det kan bli lite långtråkigt att sitta där så länge, lika bra att ha med sig lite arbete och jobba, hahah. Duktig!

Och vi har listat ut mysteriet om vad Per lyssnar på för musik: Pearl Jam! Okej, jag tror inte han lyssnar på bara ett band, men det är iallafall en liten bit på vägen :P Han hade tydligen sett dom 2002 i Sthlm, så hade han kommit dit en timme innan. Då hade sångaren i bandet kommit ut på scenen med endast en gitarr, och kört själv i en timme som tack för att dom var där i tid :P Fan vad coolt! Vill också ha varit med om såna där grejer.
Vad har jag varit med om liksom? Såg Alcazar på Hamnfestivalen år 2000 typ och Pink på Hovet 2004. HAHA, inget att skryta med direkt ;)

Jag hatar maaaaatte alltså. Kommer bara få G denna termin, dags att inse det nu.. :( Även fast jag hinner klart med det där uppdraget, så kommer jag inte klara projektprovet, skitapa.

Nej men nu ska jag surfa vidare, HAHAHAHAHHAAHAH.  Öh. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Pink är cool, hon har bra låtar :D Jag kommer ihåg insändaren du skrev till Aftonbladet under namnet RosaMolntuss :D Old times...Men tänk på att Per är...gammal, du kommer också vara med om coola saker. (Btw, vilka är Pearl Jam? HAHA^^) men men...Och nej, han tog inte mobilen, jag förhandlade tillbaka den ;)

2006-12-04 @ 18:44:41
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0