Ledig dag

Dagen har jag spenderat framför datan. Och tränat. Det gick skitdåligt, jag fick spela center hela tiden. Gick ju inget bra, glömde springa ner som back hela tiden. Dessutom fick jag ett extra brännsår på knät till samlingen xD

Mjaaa, sen igår gjorde jag svenska 31 och 32, och imorgon ska jag göra läsförståelseuppgifterna och lämna in. Skulle vara skönt att ha det gjort liksom :) Ska väl försöka bli klar med matten denna termin så man har det avklarat.. och lite franska, kanske inte redovisa men att ha gjort skiten skulle kännas bra ;) Detsamma gäller engelskan. Synd bara att det är så jäkla dryga steg nu - poesi och skit. Visst det är väl trevligt men kanske inte sånt man vill lämna in och redovisa till lärare liksom?

Tjaa, annars rullar livet på bra nu. Dock bara en vecka kvar i skolan..känns lite sådär. Men skönt att få sova på morgonen på lovet iaf :P

Har laddat ner massa musik också. Oj oj oj vad jag är olaglig och lämnar ut mig osv. Menmen.

Julstämningen är VERKLIGEN inte här. Jag gick ute i shorts och t-shirt! Och jag fröst knappt. Kan ju berott på att jag precis hade tränat men ändå! Det är mitt i december och ..varmt. Okej, jag bryr mig inte så mycket om julen osv men det skulle ju vara trevligt med snö på julafton iallafall.

Love lift us up where we belong! All you need is love!


Kommentarer
Postat av: malisa

byt tillbaka textstil! man ser inget!

2006-12-15 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0