I take 1 1 1, cause you left me

Första december idag! Nice! Eller, tja..fan. jag vill inte ha jullov sen! Och det är absolut ingen snö ute. Men annars är det nice. Juldekorationen kommer upp på stan, i huset och faktiskt i skolan också! Var väl igår Kicki klättrade på väggarna för att sätta upp julstjärnor osv :P

Idag var jag i skolan, ovanligt va? ^^ Först var vi i kyrkan på morgonen, det årliga kyrkbesöket.. det var..tråkigt! Men jag hann plugga lite franska iaf. Det gick bra att redovisa franskan, tjuhoo. Bara ett steg kvar sen har jag mitt G :D

Efter skolan knallade jag och Malisa ner på stan. Kollade runt lite, köpte balla trosor, med pingviner vs. älgar! Malisa köpte samma sak som mig typ och en vinterjacka. Sen sprang jag hem och dammsugade typ. Jag har haft en otroligt dålig hårdag idag alltså! Jag brukar inte vara så ..vad säger man? Utseendefixerad, liksom, who cares? Men idag stod mitt hår verkligen åt alla håll. Hujja. Ska klippa av mig allt (iallafall så jag får riktigt kort!) på jullovet. Skönt.

Imorgon ska vi spela match, så det blir tidigt i säng för mig. Ska kolla på Idol bara, hoppas Markus vinner!
Gah, jag har skitont i halsen. Hoppas det går bra att spela ändå..!

Sen i helgen blir det väl typ plugga, skissa till bildjäveln (nejmen seriöst, bild är väl kul och såntdärnt, men jag vet inte. människor är fula! svårt att rita av dem liksom..) och göra uppdraget till matte 25 (josefine får gärna hjälpa mig ^^) och så ska jag försöka få klar musiken .. Fast jag fattar inte vad man ska göra, somsagt..Måste komma ihåg att snacka med Viktor på måndag. För snart ska ju liksom uppsatsen vara inlämnad. Och nu måste jag komma ihåg att mejla över franskan, annars blir det svårt att redovisa på måndag alltså!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0