wishlist

det här är vad jag behöver just nu.

- jacka eller random tröja med krage
- elgitarr
- skivor; showbiz och hullabaloo
- concealer
- skor, några random sneakers
- klippa mig lite
- en till gitarr-sladd

det är väl ungefär vad jag behöver som allra mest. det bästa är att det är inom rimliga gränser. en tröja är ju inte så svårt att köpa, elgitarren har jag snart sparat ihop till. skivorna ska jag beställa ikväll. concealern får nog vänta, kan sno morsans så länge. skor får jag väl se, inget direkt jätteviktigt. köper väl några om jag hittar några jag gillar. klippa mig får jag väl göra själv nåndag, ska bara trimma lite liksom. och en gitarrsladd köper jag nog när jag köper min nya elgitarr.
yes.

Kommentarer
Postat av: annica

svar: Jo, lite jobbigt är det, men som sagt bara en timme :). skönt för dig o börja på onsdag! fina häst förresten :D

2008-01-06 @ 16:27:03
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0