When the Zetas fill the skies

Idag har faktiskt allt sett ganska ljust ut. Ja, inte bara bokstavligt eftersom solen faktiskt skiner och det är flera plusgrader (VÅRIGT VÄDER!!). Vi har även framfört åsikter till Marika som har fört vidare dom till Peter så nu ska det bli bättring på fotolektionerna. Diskussionerna gick även kring om vi skulle gå till rektorn och snacka om Benny. Vi hade förrästen Benny idag, på tre timmar så ritade jag en teckning som innehöll ungefär ett öga och en kanin.

Hursomhelst så hade vi trevligt på Bennys lektion ändå, även om det blev lite så att vi fick roa oss själva och det inte direkt var mycket till arbete. Vi diskuterade däremot allt mellan himmel och jord och de hetaste samtalsämnena var nog konspirationsteorier och aliens.
I apburen fick vi även lite ideér om hur vi estetare skulle reagera på våren/sommaren. Enligt oss blir det hippie-invasion, vi går runt barfota på estet och röker hasch och drar linor i varje hörn. Inga underkläder utan endast material i linne och typ potatissäckar. Runt vårat långa, slitna hår knyter vi ett tunt band, som förslagsvis kan vara i läder.

Om 20 minuter drar jag till tandläkaren. Imorgon ska vi snacka om ett intresse i 2 minuter på svenskalektionen, och jag borde spendera dessa 20 minuter till att förbereda mig. Det slutar nog med att jag slösurfar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0