hejhopp

just nu är jag så jävla irriterad att jag inte ska skriva särskilt mycket.
men iallfall. dagen har varit trevlig och skön. blev ingen repa pga lite olika omständigheter - tar det imorgon istället. Har varit ute och gått i slasket iallafall - och legat och kollat på pinocchio och bert hemma hos amanda, tillsammans med chipspåsen, dipen, gurkbitarna, aprikosbitarna, chokladsmeten, och ananasbitarna. riktigt trevligt. och som någon skrev - den här dagen räknas inte riktigt som en dag av det nya året - imorgon ska jag börja rasa i vikt och bli snygg smal och bäst i hela världen helt enkelt. YES.

känns som jag borde sova snart, börjar bli trött trots att jag sov ända till 12 imorse..

åhåhå, jag vill ha bilderna från igår. dom på Marikas kamera kommer inte om typ ett halvår eftersom hon måste till Norge och hämta installations-cd:n först, men Karro hade ju faktiskt sin mobilkamera, bättre än inget det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0