Destroying puppet strings to our souls

Micro Cuts på repeat är precis som dropp rätt in i blodet. Kan ju kanske också jämföras med valfritt knark rätt in i blodet, beror väl lite på hur man ser det.. Mysigt och bra är det iallafall.

Och ja, måndagen bestod väl i stora drag av feberyror och brist på socialt sällskap. Har även utvecklat ett beroende av bananer, nu verkar dock beroendet väga mellan bananer och minimorötter. Men det är väl ändå tur eftersom det är så nyttigt och bra. Har hursomhelst proppat hela mig full med vitaminer i form av bananer, äpplen, morötter och blodapelsiner de senaste dagarna.

Imorgon ska jag till skolan iallafall, ska faktiskt (nästan) bli lite skönt, det är ju så jävla trist att gå hemma och göra ingenting. Hoppas det är bra stämning och sånt där, annars är det ju förjävligt.

Börjar bli lite stressad också..eller ÄR. Måste välja individuella val innan FREDAG och jag vet inte ens vad jag har att välja mellan ARGH. Får väl försöka fixa det på ett eller annat sätt imorgon. image299
Jag önskar fan att jag vore Matt, han är så jäkla ball på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0