Busigt

Efter lite velande har jag nu beslutat mig, för att det bara blir en lektion imorgon, och den börjar inte förrän 14.35 = lååång sovmorgon, och faktiskt så har jag ju hela dagen ledig. Lite jobbigt dock, hade hellre haft en lektion på morgonen och sen haft resten av tiden ledigt men jag klagar verkligen INTE. Sovmorgon betyder ju att jag kan vara vaken hela natten och göra diverse onödiga saker, som att titta på film eller så.

Får se om jag ens är duktig nog att gå på den enda lektionen imorgon, men det ska jag bannemej vara. Inget skolk här inte, duktig ska man vara.


Så såhär kommer min dag imorgon se ut ungefär:

- sova tills jag vaknar (kanske ställer klockan på 10, bara för att vakna i lite vettig tid iallafall)
- äta lång och god frukost
- jogga
- göra random saker
- gå på engelska-lektion
- komma hem, göra random saker
- gitarr på musikskolan (bleh)
- middag
- sova

TYP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0