Walking in Enköping

image315

Var med Josefine och köpte present till farsan idag. Om du är inne och snokar härinne (pappan alltså, inte för att jag tror det är någon risk eftersom han inte ens vet hur man startar en dator) så sluta läs!
Det blev finfina långkalsonger, en bok, en burk som vi ska fylla med fint kaffe vi köpte och fin choklad. Sen ska vi ju göra en skiva också med lite blandade Johnny-låtar, jag tackar till er två bra själar som kommenterade förra inlägget (har en misstanke om vem som skrev kommentar nr.2 är, hm, hade misstanke om vem "G" var också men den misstanken sprack häromdan..)

Borde egentligen plugga nu eftersom det här är typ enda eftermiddagen innan jag åker Italien som jag är ledig, alltså borde jag plugga en heldel. Men det är så tråkigt, sitter hellre här och slösurfar och njuter av lite bra musik. Får se om jag bläddrar igenom idrottshäftet lite senare, och skriver ner några frågor till intervjun. Imorgon har jag väl inte direkt mycket på G, ska iallafall till stallet och det ska bli så skönt. Innan jag åkte ut, när jag red Yngve så kändes det som en enorm påfrestning varje gång eftersom han var en sån utmaning, nu kan jag åka ut till stallet och bara ta det lugnt. Även om Centio är lite speciell så känner jag honom utan och innan.

Måste ringa Ullrika imorgon också. Det får jag inte glömma.

Kommentarer
Postat av: Lou

Har du några planer för helgen? :D

2008-02-27 @ 17:28:42
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0